در حال بارگزاری...

ویوتک با حداکثر توان از موزه هواپیما های تاریخی کانادا حفاظت می کند

موزه هواپیما های تاریخی کانادا در سال ۱۹۷۲ تاسیس شده و از بزرگترین موزه های آن کشور به شمار می آید. گفتنی است که در این موزه هواپیما های تاریخی ارزشمندی از جنگ جهانی اول و دوم مرمت و نگهداری می شوند. این سازمان غیرانتفاعی موظف است مجموعه کاملی از هواپیماهایی را که از ابتدای جنگ جهانی دوم تا کنون توسط ارتش کانادا به پرواز در آمده اند را مستند، حفظ و نگهداری نماید. علاوه بر این نقش این مجموعه حفظ آثار، کتاب ها و نشریات مربوط به هواپیما های تاریخی کانادا است.

امروزه موزه هواپیما های تاریخی تقریباً ۵۰ هواپیما، یک فروشگاه بزرگ هدایا، نمایشگاه، سالن رویدادهای خصوصی و سالنی برای تورهای گروهی را در خود جای داده است. رسالت موزه نمایش روزانه و ارائه اطلاعات در مورد هواپیماهای تاریخی در طول سال است. این امر نیازمند پرسنلی است که به صورت تمام وقت امنیت مجموعه را زیر نظر داشته باشد. هدف اصلی این پرسنل تأمین امنیت محیط های داخلی و خارجی، از جمله پارکینگ بازدید کنندگان در کنار فرودگاه بین المللی همیلتون است. از سوی دیگر پیشگیری از جرایم احتمالی، تخریب، سرقت اموال و عمدتاً تأمین امنیت هواپیماهای جنگ جهانی اول و دوم وظیفه این بخش محسوب می شود.

چالش های پیش روی موزه هواپیما های تاریخی

چالش های پیش روی موزه هواپیما های تاریخی

به کارگیری دوربین مداربسته ویوتک در موزه هواپیما های تاریخی به دلیل ساختار سایت آشیانه هواپیماها -که بیش از ۵۰ هواپیمای جنگنده را در خود جای داده- کاری بلند پروازانه به شمار می آمد. علاوه بر این، محیط خارجی موزه مشتمل بر مناطق بسیار تاریک و پارکینگ هایی است که برای تامین امنیت چنین مکان هایی نیاز به تجهیزات و دوربین دید در شب مادون قرمز بود. همچنین ایمن سازی محیط پارکینگ ۴۰۰ دستگاهی در مجاورت فرودگاه بین المللی همیلتون، برنامه ریزی دقیق و یک سیستم نظارت بر دوربین ها با پوشش گسترده را نیاز داشت. از سوی دیگر توجه به این موضوع که یک سیستم امنیتی جدید و ارتقا یافته می تواند مانع از خرابکاری احتمالی، سرقت اموال، سرقت وسایل نقلیه و به ویژه امنیت هواپیماهای ارزشمند باشد، بسیار ضروری بود.

راه حل ها

در اویل سال ۲۰۱۸ دولت طرحی را به منظور به روزرسانی و بهبود سامانه نظارت تصویری موزه هواپیما های تاریخی آغاز نمود. در پی این فرآیند شرکت ای.اس سکیوریتی (A.S. Security & Surveillance, Inc) به منظور اجرای طرح امنیتی فوق انتخاب شد. شرکت ای.اس سکیوریتی که یک مجموعه یکپارچه سازی سیستم ها به شمار می آید در جنوب اونتاریو واقع شده است. این شرکت در حوزه راه اندازی و نصب دوربین مداربسته در مجتمع های مسکونی، تجاری و صنعتی فعالیت می کند.  علاوه بر این، ای.اس سکیوریتی به عنوان نماینده ویوتک نیز شناخته می شود.

در راه اندازی سامانه نظارت تصویری موزه هواپیما های تاریخی با استفاده از تجهیزات ویوتک، از یک دستگاه NVR ویوتک ۳۲ کانال مدل ND9541 استفاده شده است. از سوی دیگر ۱۶ دوربین های مداربسته به کار گرفته شده در این طرح نیز به شرح زیر هستند.

IB836B-HT

IB836B-HT

دوربین مدار بسته بولت ویوتک مدل IB836B-HT از جمله تجهیزاتی است با توجه به کارکردهای قابل توجه اش عملکرد بسزایی در نظارت موزه داشته است. این دوربین مداربسته به دلیل دارا بودن سنسور ۲ مگاپیکسلی با وضوح تصویر Full HD، قابلیت WDR و SNV در اغلب محل های این مجموعه نصب شده است. همچنین می توان گفت که IB836B-HT دوربین دید در شب مادون قرمز به شمار می آید. منبع نور مادون قرمز این دوربین مداربسته متشکل از LED هایی است که بُردی برابر با ۳۰ متر دارند. علاوه بر این امکانات، برخورداری از استانداردهایی چون IP66 و IK10 موجب شده است تا این دوربین مدار بسته به سادگی در آب و هوای نامساعد نیز به عملکرد خود ادامه دهد. از سوی دیگر برخورداری از این استانداردها توانسته است به عنوان مانعی برای کارهای خرابکارنه نیز به شمار آید.

سایر تجهیزات شبکه

علاوه بر استفاده از دوربین های مداربسته و NVR ویوتک، در این طرح از سایر تجهیزات شبکه چون سوئیچ PoE ویوتک نیز استفاده شده است. سوئیچ ویوتک به کار گرفته شده در این پروژه از مدل AW-GEV-264-370 بود که انرژی الکتریکی مورد استفاده دوربین ها نیز با استفاده از این سوئیچ تامین شده است. سوئیچ PoE در موزه هواپیما های تاریخی نه تنها به عنوان دستگاهی در شبکه دوربین های مداربسته عملکرد دارد، بلکه در پیکربندی NVR، پیکربندی دوربین ها و CMS نیز ایفای نقش نموده است.

سایر تجهیزات شبکه

بازخورد مشتری

آنتونی استایرر مدیر شرکت ای.اس سکیوریتی در رابطه با کیفیت دوربین های ویوتک به کار گرفته شده در موزه هواپیما های تاریخی به شرح زیر اشاره می کند که:

ما به عنوان نماینده فروش انواع دوربین مدار بسته (بیش از ۴۰ مارک دوربین مدار بسته) در سال ۲۰۰۹، هرگز با مارکی بهتر از محصولات خارق العاده ویوتک کار نکرده ایم. نمایندگی ویوتک در کانادا دوربین هایی بسیار بادوام به ما ارائه داده است. از سوی دیگر می توان گفت که پشتیبانی این محصولات بی نظیر است. ما نمی توانستیم از نحوه تحقق این نصب دشوار خوشحال نباشیم، چراکه فقط در یک دوره ۴۸ ساعته نصب تمامی دوربین های مدار بسته محقق شد. ما افتخار می کنیم که شریک تجاری ویوتک در همیلتون-اُنتاریو هستیم. به عنوان یک شرکت امنیتی شماره ۱ در منطقه، برای ما بسیار مهم است که فقط از بهترین دوربین مدار بسته برای مشتریان صنعتی و تجاری خود استفاده کنیم. از شما برای تولید چنین تجهیزات قابل اعتماد و قابل اطمینان متشکریم.

EN / PR
Open chat
1
سلام میتونم کمکتون کنم؟